środa, 8 stycznia 2014

Suknie jak ze snu.

Organizowanie wesela mojej siostry nabiera tempa! Sala weselna już zarezerwowana, znalazłyśmy cudowną orkiestrę, ustaliłyśmy kartę dań, ale Ala ciągle nie może ostatecznie wybrać sukni ślubnej. Jakie to szczęście, że sama mam to za sobą! Sama znalazłam suknię ślubną dosyć szybko, miałam wymarzoną sukienkę od dłuższego czasu. Ale Ala jest całkiem inna – szuka czegoś, w czym zakocha się od pierwszego wejrzenia. Nie żebym się skarżyła! Bardzo dobrze rozumiem dylematy mojej siostry. Chce wyglądać wyjątkowo, a jednocześnie nie chce wydać fortuny. Najpewniej w następnym tygodniu wezmę Alę do Wrocławia, rzekomo można tam znaleźć trochę interesujących salonów. Dużo więcej na temat sukien ślubnych: galeriamody.wroclaw.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz