piątek, 3 stycznia 2014

Zjedz pysznie, różnorodnie i bez brudzenia garnków – zadzwoń po catering!

O wielu sprawach zdarza mi się zapominać, ale tym razem przeszłam sama siebie. Obiecałam mężowi, że zaaranżuję fajną kolację dla rodzinki w dniu jego imienin. Nie mogłam sobie pozwolić na upokorzenie przed teściami, więc podanie ciasteczek i kawy nie było dobrym pomysłem. Dzisiaj nie będzie kompromitacji-pomyślałam i zatelefonowałam do Powozowni: http://www.powozownia.pl/menu-restauracji/ (za namową znajomej z pracy). Zamówiłam szaszłyki, spaghetti, sałatkę wegetariańską i gołąbki, na deser poprosiłam o jakieś 2 gatunki ciasta, a sama skoczyłam do delikatesów po drodze z pracy i kupiłam dwie butelki wina. Impreza była w 100% udana, a mój ukochany bardzo zadowolony! Obrazek z: Powozownia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz