piątek, 17 stycznia 2014

Sześć zdań o wypożyczaniu sprzętu

Jakiś czas temu miałam skomplikowaną operację kolana. Jestem w tym momencie właściwie uziemiona. Choć zdjęto mi już gips, kończyna wciąż nie jest w pełni sprawna, więc nie mogę na nią stawać. Niemożność chodzenia na własnych nogach prędko zaczął mnie irytować, dlatego zdecydowałam się na wózek inwalidzki. Rzecz jasna, jego zakup to droga inwestycja, ale okazało się, że taki sprzęt możemy wypożyczyć. Nie jest to wcale drogie. To dobra idea, zwłaszcza, że często potrzebujemy takiego wózka na niedługi okres czasu, a nie na zawsze, więc nie opłaca się za dużo wydawać. Usłyszałam także, że możemy wypożyczyć tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać każdy rodzaj sportu. Więcej na ten temat: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz